Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem uprzywilejowanym - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Zwrotu możesz dokonać za pomocą dedykowanej strony, klikając w link: zwroty
Zwracając towar powinnaś/eś zwrócić również otrzymane próbki / prezenty / gratisy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@rekreatywnie.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Zapłocie Małe 90b, 43-300 Bielsko-Biała , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Zwracany przedmiot nie powinien być używany i powinien być w oryginalnym opakowaniu.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi uprzywilejowanemu m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Imię i nazwisko:………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres: …………………………………………………………….……………………………………………………………………………………
Numer zamówienia: …………………………………………………………………………………………………………………………….
Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od zawartej z:
"Just in time" Irena Łabuz
ul. Zapłocie Małe 90b, 43-300 Bielsko-Biała
adres e-mail: sklep@rekreatywnie.pl
umowy sprzedaży zawartej na odległość, dotyczącej niżej wskazanego towaru (towarów):
Nazwa Towaru (tytuł):
Ilość:
Cena brutto:
Proszę o zwrot należności na wskazany poniżej numer rachunku bankowego:
...........................................................................................................................
________________________
data, czytelny podpis
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem uprzywilejowanym, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@rekreatywnie.pl lub drogą pocztową na adres ul. Zapłocie Małe 90b, 43-300 Bielsko-Biała
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Zapłocie Małe 90b, 43-300 Bielsko-Biała
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.